pe="

bibblan

sitter i bibloiteket i skolan och väntar på att ingrid och karin kan bli klara med sitt spanska arbete satt vi kan gå härifrån.. jag sitter faktiskt och funderar på om jag ska dra hem för jag är så satans trött och lite ont i huvudet faktiskt. igår hann jag inte blogga nånting för jag kom inte hem förns typ halv nio om inte senare. slutade klockan tre och åkte ner på stan med eric, kevin och dennis sen tog jag bussen till mammas jobb vid sex sen hade vi träning från sju till åtta. när vi kom hem kollade vi på mammas pojkar också de va därför jag inte hann blogga. men skitsamma . ikväll ska jag vara med filippa och karin och de ska bli riktigt mysigt! nu ska jag leta efter en bok jag kan läsa , puss & kram .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0