pe="

dålig uppdatering

har inte haft nån lust att blogga dom senaste dagarna men skitsamma. igår va jag på stan med jessica och karin och vi handlade julklappar till varandra. klockan fem gick jag, eric, isabelle, makis, simon, tessie och angelique ut och åt på resturang. jätte mysigt. sen åkte alla förutom simon och tessie hem till oss. jag och eric duschade sen kollade vi på tv. vid tio åkte dom hem och jag och eric gikc och la oss.

idag gick jag och eric upp vid tio typ. nu har vi ätit frukost och eric ska åka hem när som helst och jag ska städa lite sen åka in till gränby med mamma. 
 
pusss / e


vår julgran 


karin & jessicas paket som jag slagit in


köpte även en tröja till mig själv igår från h&m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0