pe="

hopppsan

har inte skrivit nånting alls sen i fredags, men har inte orkat alls satt jag skriver lite om helgen nu istället.

fredag; var i skolan och gick luciatåg. slutade runt tre nånting tror jag, sen åkte jag och emma hem till henne och kollade lite på linas kvällsbok och gjorde oss iordning sen kom jessica och hennes pappa och hämta oss sen skjutsa han oss till globen. de va sjukt bra där och vi hade riktigt roligt! jag och emma hälsade på kevin borg och dog typ, hehe. vi kom iaf hem typ klockan två på kvällen och gick och la oss direkt.

lördag; vi vaknade typ halv tio. jag och jessica fick skjuts ner på stan sen gick vi och satt oss på stationen och åt frukost. jag tog halv 12 bussen sen hem till eric. vi åkte till gränb och handla sen bakade vi pepparkakshus och sånt hela dagen. klockan sex typ åkte vi hem till mig och gjorde ingenting. gick och la oss vid elva kanske.

söndag; jag gick upp typ nio och sen skjutsa pappa mig till ica för jag skulle stå och dela up pepparkakor och sånt. sen vid ett typ kom mamma och hämta mig och vi åkte på match i gottsunda. förlorade med 2-1 men jag gjorde mål satt jag va ganska nöjd ändå. när vi kom hem duschade jag och fixade mig sen åkte vi ner och kollade på lucia i kyrkan sen gick vi och tände ett ljus på minneslunden för mormor ligger där. sen skjutsade mamma mig hem till eric och vi gjorde inte så mycket, kollade på film och jag somnade i soffan.


jag och emma i bilen påväg till globen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0