pe="

igår ;

eftersom jag inte skrev nånting igår så skriver jag nu lite kort om vad som hände.
skolan va helt onödig , film varje lektion typ. slutade typ kvart i två och då åkte jag ner på stan med nejra. handlade en massa julklappar och även lite småsaker till mig själv. nejra åkte hem vid fem typ och då ringde jag eric och frågade om han ville komma ner och hålla mig sällskap och då gjorde han de, snäll som han är. halv sju åkte vi hem med mamma. köpte glitter på ica på vägen hem eftersom de är lucia idag. iaf, när vi kom hem åt vi pannkakor och sen kollade vi på mammas pojkar, som tyvär är slut nu.. sen duschade vi och efter de gick vi och la oss. lite bilder på vad jag köpte till mig själv.




vantar från bikbok
mössa från h&m
halsduk från h&m

Kommentarer
Postat av: josse

Har du pojkvän?=)

2009-12-13 @ 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0