pe="

julafton

äntligen julafton som jag längtat efter så länge, hehe. vi gick upp typ nio och åt frukost sen delade vi ut lite julklappar och sen kom farmor och farfar, då fikade vi och delade ut lite mer och nu sitter dom och kollar på kalle anka men jag hatar de sa jag tänkr inte titta. kanske tittar lite på kan du vissla johanna för de tycker ja är ganska gulligt. jag har fått jätte fin julklappar än så länge, dom tar ju aldrig slut för vi hade typ 100000 känns de som, men de är bra. julklappar är de bästa jag vet. när kalle anka är slut ska vi äta och efer de julklappsutdelning igen.

peace




en bild på mina leggings jag fick tidigare idag . sjukt snygga

Kommentarer
Postat av: Karin

ja jäklarns ni hade många julklappar! Haha har du sett under våran gran, inte ens samma universum! Ha det bra gumman, ringer kanske dig i morgon och kollar hur julklapparna vart! PUSS!

2009-12-25 @ 00:23:27
URL: http://karinlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0