pe="

lördag 19 december

klockan är fem och om en timme ska jag vara hos sofie, vet inte riktigt om jag ska ta bussen eller om jag får skjuts men aja de löser jag. vid ett typ idag åkte jag in till gränby för att kolla om de fanns nått fint jag kunde ha på nyår men jag hitta inget, men däremot hitta jag två kjolar, en från h&m och en från gina. jätte fina båda två, tycker jag iaf. köpte även ett par strumpbyxor. tog halv fyra bussen hem och sen nu har jag inte gjort nånting typ. försökt tagit lite kort på de jag köpt men de går inge bra satt jag lägger upp två bilder som vart okej på en kjolen.





nu måste jag göra mig klar. peace .


Kommentarer
Postat av: Karin

as fin dude!

2009-12-19 @ 20:23:31
URL: http://karinlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0