pe="

nyduschad

har precis kommit ut ur duschen och jag har även hunnit med att måla naglarna. svart. träningen idag va rolig tkr , och de brukar den inte vara satt dörför säger jag de. skolan sög och jag va trött, hade biologi prov som jag inte vissta alls om att vi hade förns jag kom dit imorse. som tur va fick vi ha med oss boken annars skulle de gått åt helvete eftersom vi typ haft en biologi lektion.. imorgon slutar vi klockan tre och efter de ska vi typ ha nått genrep till lucia som vi ska ha på fredag, sen ska jag ner på stan med nejra och handla julklappar. nu ska jag nog lägga mig i sängen och tänka över hur jag egentligen mår , puss / e


Kommentarer
Postat av: Isabelle

finns här om du behöver prata <3

2009-12-09 @ 22:57:24
Postat av: nejra

du vet att jag alltid ställer upp för dig hjärtat <3

2009-12-10 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0