pe="

tisdag 15 december

sitter här i innebandy strumpor, trosor och tjocktröja, riktigt snygg tjej! borde egentligen gå och duscha men jag orkar verkligen inte. men måste , heh . skolan idag sög, bara massa onödiga lektioner. karin är bäst också bara satt ni vet, jag älskar henne otroligt mycket, bästavän! vi slutade typ halv tre och då åkte jag hem till eric med han. vi gjorde inte så mycket, åt och sen vid halv sex typ åkte jag på träning.

en grej som är riktigt bra är att de är sjukt mycket snö ute och jag älskar de verkligen! plus att imorgon kommer äntligen min efterlängtade syster hem! nu måste jag gå och duscha.

peace


Kommentarer
Postat av: Karin

JAG ÄLSKAR DIG SÖTNOS EVELINA, DU ÄR BÄSTIS!

2009-12-16 @ 08:59:46
URL: http://karinlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0