pe="

tack världens bästa karin

har precis kommit hem från karin, hon har hjälpt mig att fixa en ny blogg eftersom nån ful unge tog bort min andra på devote. tack så jätte mycket karin! jag är inte helt haj på hur de fungerar här på blogg.se men jag ska göra mitt bästa för att förstå.

nu ska jag och eric gå och duscha sen lägga oss i sängen och mysa och kolla på film. imorgon åker ju jag till umeå för att spela sm i innebandy. kommer hem på söndag igen men jag kommer ha med mig datan. nu ska jag och eric duscha. peace / e


vad hade jag gjort utan dig? kolla in hennes blogg också www.karinlilly.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Karin

Vsg älskling eve! Puss och har kul i Umeå <33

2009-11-27 @ 22:37:51
URL: http://karinlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0