pe="

en otroligt bra dag!

idag har jag haft en sån himla bra dag om man bortser från imorse när jag skrev mitt nationella prov i matte som gick åt helvete.. men efter de iaf så åkte jag ner på stan med min ängel nejra. vi gick runt lite men vi elva tiden vart vi skit hungriga satt vi gick till caféårummet och åt lunch. satt där skit länge och bara pratade och målade naglarna, hah. sen kollade vi runt lite mer och jag köpte en klänning på gina. vi satte oss sen på bryggen och hade de super mysigt. tog halv fyra bussen hem och nu ska jag duscha och lite sånt. ikväll ska jag vara med eric och hans kompisar satt kommer inte blogga nånting men bloggar nog efter jag duschat och allt sånt. peace


Kommentarer
Postat av: nejra

jättemysig dag med dig bebis <3

2010-04-17 @ 15:15:24
URL: http://nejrafekovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0