pe="

mammsen

första riktigt skoldagen idag. vi gjorde typ inte ett skit förutom fick en massa information. vi slutade klockan två och då åkte jag ner på stan. träffade jessica en snabbis sen mötte jag upp eric och måns så gick vi till mcdonalds. träffade sen mamma för att gå på ansiktsbehandligen. där somnade jag satt de måste ju tydligen vart skönt. när vi var klara åkte vi en sväng till gränby och kollade runt. fick med mig lite grejer hem. tack mamma, du är bäst!


blus från hm

tshirt från veromoda

klänning från hm

kofta från hm


otroligt snygg kappa från hm

Kommentarer
Postat av: emily

kappan har jag också. den är sååå söt :)



toppen bra blogg förresten!

2010-08-19 @ 19:42:51
URL: http://emilyandernells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0