pe="

ett långt inlägg ibland

godmorgon bloggen. igår kom jag hem vid tre tiden typ. kvällen började med att jag mötte upp cajsa vid sex, vi tog bussen till grand och gick på hennes kompis bands spelning. typ klockan åtta eller nått tog jag, cajsa och jessica bussen hem till cajsa och mös. klockan tio tog vi bussen in till stan igen och bytte sen buss till diös. väl i diös var det luciacupen så vi kollade lite när jessicas boyfriend spelade. träffade härliga vänner och hade det allmänt mysigt bara. klockan ett tog jag och cajsa bussen hem till henne igen och låg i soffan och kollade på tv ett tag sen tjugo över ett tog jag bussen hem. en lång men otroligt mysig kväll! nu ska jag vänta tills pappa gjort frukost sen ska jag åka in till stan med honom och simon. peace

ingen orkade säkert läsa det hära men skitsamma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0