pe="

gamla godingar

pizzan var supergod! nu är det tillbaka till arbetet. vi ska bara klippa ihop allt och lägga till lite coola effekter sen är vi faktiskt klara! jag åker ju som sagt till stockholm idag. det har blivit ändrade planer så vi stannar tills på söndag, super! jag kommer nog inte blogga nånting i helgen eftersom jag ska träffa goda vänner och vill vara med dom så mycket jag kan eftersom jag typ aldrig träffar dom! ni får njuta av lite gamla godingar så länge! ha en super bra helg, puss & kram!








Kommentarer
Postat av: jessica

sista bilden, är det från träningslägret med nyby eller nått ? :)<33

2010-12-03 @ 17:37:44
URL: http://jessicafridacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0