pe="

this is the thing

hallådär. förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid idag. fick skjuts in till stan vid halv tolv med karin. vi mötte upp jessica och sen gick vi runt och handla lite julklappar. blev en fika på chagall, super mysigt. klockan fyra gick jag på ansiktsbehandlig och klockan fem tog jag bussen hem med mina tjejer. signe följde med mig hem och vi har nu färgat mitt hår. rödmörkbrunt typ. nöjd. nu ska jag tvinga signe att kolla på två julkalendern avsnitt jag missat.


såhär blev håret. syns inte så bra på bilden men jajaj.
imorgon klipper jag page. nervös


Kommentarer
Postat av: S

gud trodde att du hade klippt av det men nu när du skrev att du skulle det så blev jag glader :D tror du kommer passa kalas bra i page!

2010-12-22 @ 22:54:36
URL: http://sandrarengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0