pe="

alla hjärtans dag

anna och fille sov här från igår till idag. vi gick till simon på kvällen där de inte hände så mycket. gick hem vid tre typ. iaf, imorse när jag vaknade gick jag upp och hade ansiktsmask sen kom mamma ochh gav mig ett paket. en tröja eller vad de är för nått från jc som jag velat ha jätte länge. hon är bäst min mamma. sen väckte jag anna och fille och vi åt frukost sen skjutsade vi dom till bussen och jag åkte på match i stenhagen. vi vann med 3-2.
när jag kom hem duschade jag och nu har jag precis käkat. snart är det match igen fast i allians den hära gången..

hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag.. pusss






Kommentarer
Postat av: becki

gud va söt! hur mycket kosta den? :) <3

2010-02-14 @ 21:02:52
URL: http://beckiandnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0