pe="

misssiipissii

har precis bäddat klart min säng med hjälp av min katt , och ska alldeles strax gå och duscha. skolan var helt okej. juste, igår efter jag och karin hade käkat drog vi hem till henne och kollade på sommaren med göran sen gick vi och la oss, satt jag sov alltså där. slutade klockan tre och hade möte med min tyskalärare halv fyra satt nu är de fixat med den grejen också. sen åkte jag och mamma till gränby och gick runt lite där sen käkade vi på barista och sen åkte vi på träning i boland. vi va sjukt några satt jag stod i mål, gullan sa att jag såg ut som en japan, men de gjorde jag säkert. haha. nu ska jag gå och duscha och ha ansiktsmask.

peace






fick ett par leggings från mamma också . jc 199 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0