pe="

pusssa

har haft en ovanligt härlig och bra dag. började med att maria vart jätte glad över att jag verkligen pluggat till tyska provet dessutom att jag hade översatt en hel text utan några fel alls, de gjorde min dag! hahah.. åkte sen ner på stan med magnus, anna och fille och vi gick till caféårummet och satt där och hade det super mysigt. efter ett tag kom nejra och sen kom även manfred, joel och ludde. halv två tog vi bussen tillbaka till skolan och hade två lektioner sen ner på stan igen med karin för hon va tvungen att fixa lite grejer. tog halv sex bussen hem och nu har jag vart hemma ett tag.

nu ska pappa skjutsa ner mig till bussen sen ska jag till världens bästa anna. spenderar denna kväll med henne. pusss pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0