pe="

-22

jessica kom hit igår på kvällen. vi åt pannkakor, kollade på baksmällan och somnade väldigt tidigt. idag vaknade vi vid halv elva typ och då gick jag upp och gjorde frukost sen gick jag och leta fram madrassen man kan åka på i snön för de bestämde jag och jessica oss för att göra. de va sjukt kul men vi hann åka typ fem gånger sen va luften ur. men eftersom de va första gången vi åkte den så konstaterade jag att luften gick ur för att den inte va van vid kylan.. dom bara skrattade åt mig men jag tror iaf att de kan vara sant. när vi kom in fixade vi en grej åt mamma sen gjorde vi pastasallad och nu har jessica precis åkt hem och jag funderar på att städa mitt rum lite.


jessica i pappasbyxor och jag i simons....


blääää


tjuvarna ...


Kommentarer
Postat av: jessica

hahahah "tjuvarna" :D

"vi fixade en grej åt mamma", hemliga flickor ;)

och vet du evelina ...? du är en knäppis :D mamma; om den här sprängs, kommer det bli jätte mycket luft här inne då? hahahahahh :D

2010-01-06 @ 18:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0