pe="

de är inte många som har så bra vänner som mig

nejra och karin, ni är dom bästa som finns.

skolan idag va sjukt seg, slutade klockan tre och gick direkt till gränby med karin. halv sex träffade jag eva. vi handlade sen satte vi oss och fika. halv åtta åkte vi och hämta eric sen skjutsade dom hem mig. nu sitter jag här och väntar på att karin ska komma hit. hon sover även här ikväll, är hon inte bäst? juste, jag köpte en typ skjorta på h&m idag, lägger kanske in bild senare på den. pussa


jag kommer alltid älska dig, och drömma om att du blir min ..


Kommentarer
Postat av: nejra

vad glad jag blir my sunshine <3

2010-01-25 @ 21:51:11
Postat av: Karin

jag gör allt för dig <3

2010-01-26 @ 17:38:05
URL: http://karinlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0