pe="

en torsdagkväll

jag gör absolut ingenting just nu och jag hatar verkligen sånt.. målade nyss naglarna men de gick åt helvete och jag var bara sur satt jag slutade me de och skiter nu i hur mina naglar ser ut. bion idag var bra tycker jag. den va roliga och de var sommar satt de kan ju inte vara annat än bra, eller? efter filmen gick vi lite på stan och så. tog halv sju bussen hem och sen dess har jag inte gjort ett skit.... ska snart gå in och duscha sen lägga mig i sängen och kolla på en film. och juste, ska ju hem till jessica imorgon och jag ska ha med mig sjukt mycket grejer känns de som satt jag måste nog börja fixa de nu också.

peace


jag i nu läget . fejjjkleeendee..

Kommentarer
Postat av: ulrika

jag älskar dig evelina <3

2010-01-07 @ 22:18:11
URL: http://ulrikawiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0