pe="

måndag 18 januari

skolan idag va helt okej. vi slutade klockan tre. jag och karin tog bussen hem sen gick vi hem till mig och jag bytte om, sen gick vi till henne och sorterade hennes tvätt. sen tvingade hon mig att lägga mig i en resväska för att kolla om jag fick plats, och jag gjorde de! hon skickar nog bilder på de sen för hon va tvungen att ta kort. aja skitsamma. sen cyklade vi iaf ner till gården, sjukt sakta gick de men man vill ju inte dö? sen cyklade vi ner till pizzerian och köpte pizza sen spenderade vi hela vår kväll på gården. nu har jag precis kommit hem och ska snart fixa till imorgon och sen sova.

peace


fast car - tracy chapman

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha tvingade, jag låter som värsta diktatorn! :p

2010-01-19 @ 19:03:53
URL: http://karinlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0