pe="

sista dagen ...

på lovet. men jag orkar inte sörja som alla andra konstiga människor gör nu såhär sista dagen på ett lov innan skolan börjar. de betyder ju iaf att de bara är en termin kvar på gränby skit skola satt man äntligen slipper den sen. idag har jag inte gjort nånting alls. städat har jag gjort. klockan sex träffade jag karin och vi gick till gården men de va så sjukt kallt där satt mamma kom och hämta oss och skjutsa även hem karin. när jag kom hem gjorde jag ingenting och nu har jag bara fixat massa till imorgon. ska ha match efter skolan mot valhall tjugo i åtta i allians och är inte sådär jätte taggad, men de är jag väl aldrig?

aja, nu ska jag gå och sova. puss


mina skridskor i lördags


Kommentarer
Postat av: jossan

vilken gymnasium ska du välja?

2010-01-15 @ 16:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0