pe="

söndag kväll

har inte kunnat bloggat nånting. har inte vart hemma nånting. bion igår var grymt bra, träffade även på julia som skulle gå på samma film. efter filmen åkte jag hem till sofie där hon och julia va. åkte sen hem till eric för att prata men de vart inte så mycket prat, vi somnade på en gång. han gick upp sex imorse för han skulle spela fotboll men jag låg kvar och sov till klockan tio då eva skjutsade mig till bussen. när jag kom hem gjorde jag mig iordning sen åkte jag ner till hallen med mamma och kollade när simon spelade match. när matchen var slut skjutsade mamma in mig till diös där jag träffade sofie och julia. vi kollade på massa fotboll och sen åkte jag hem till eric.

nu har jag skrivit alldeles för mycket satt orkar inte skriva mer om min dag, men de hände inte så mycket mer. nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen och kolla på film. lägger nog in lite bilder från i fredags hemma hos jessica lite senare också.

peace


jag igår innan bion

Kommentarer
Postat av: jessica

världens finaste :)

2010-01-10 @ 23:37:06
Postat av: city

Ny design till Salu!

http://gatc.blogg.se/2010/january/ny-design-till-salu.html#comment



/ City

2010-01-10 @ 23:50:28
URL: http://gatc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0