pe="

söndag tredje januari

klockan är snart fem och idag har jag inte gjort ett piss. åkte ju till jessica igår och kom hem därifrån typ ett eller nått. men iaf, var ju hos jessica igår. vi hade de jätte mysigt. gick hela vägen till ica för att hyra film och eftersom de är ganska långt plus att vi pulsade i snön så satt vi där ett tag också och pratade med min kusin och hennes pojkvän för hon jobbade. sen när vi hade gått halva vägen hem typ kom vi på att vi hade glömt att hämta ut filmen satt vi hade gått hela vägen helt i onödan.. bara jag och jessica som lyckas. men iaf, vi kom hem utan film och fick sätta oss i soffan, känna oss dumma i huvudet och kolla på, vi hade iaf tur med vädret, igen plus lite fotboll.

nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på en film och vänta tills signe kommer. hon sover här inatt.

två bilder på min fotoram jag fick i julklapp av pappa.





Kommentarer
Postat av: jessica

haha ja verkligen bara du och jag som lyckas med sånt!

2010-01-03 @ 18:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0