pe="

en tisdag pa kos

idag har vi bara vart hemma, clea kom hit vid tolv och fixade mina naglar satt nu ar dom jatte fina! eric har vart ute och sprungit i furtiograders varme, han ar sa duktig min kille! vi har aven atit spagetti och kottfarssas och badat i bebispoolen, hihi. vi akte ner pa stan vid typ sju tiden och gick runt, eric och pappa kopte creppa. nu sitter vi och kollar pa fotboll och planerar lite for vad vi ska gora nasta vecka, vi har det verkligen super bra! imorgon aker pappa hem, buhuh... nu ska jag leta lite bilder jag kan lagga upp fran idag.


eric efter en springtur


nar clea fixar mina naglar och resultatet



efter middan tog vi ett dop i bebispoolen


innan vi akte ner pa stan


jag alska dig mest!

Kommentarer
Postat av: evamarklund

Häftiga naglar.

Ni är så fina hoppas att resten av semerstern blir lika bra.

2010-07-06 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0