pe="

bilder kommer i nästa inlägg

förlåt för en usel uppdatering men jag har inte suttit framför datan sen typ i tisdags. lite kortfattat om veckan. i tisdags var jag i stockholm med nejra, vi hade de jätte mysigt och jag fick med mig ganska mycket hem. när vi kom tillbaka till uppsala mötte jag upp signe och vi gick ner på stan så klippte jag mig. på onsdagen va jag med signe och färgade håret sen tjejmiddag hos cajsa sen sov jag hos älsklingen. på torsdagen jobbade jag sen åkte jag in till gärnby och fikade med eric, hans syster & hans mamma. tog bussen hem tillsammans med signe sen sov hon hos mig. igår va jag med signe på dagen sen åkte jag hem till eric klockan tre. vi åt med hans släkt och spelade kubb och hade de jätte mysigt. idag vaknade vi halv tolv sen kom mamma och hämta oss så åkte vi hem till mig. nu har jag städat och eric har kollat på fotboll. nu ska vi gå in och duscha. peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0