pe="

dålig uppdatering

har inte haft nån lust eller tid alls till att blogga dom senaste dagarna, har vart med eric typ hela tiden och haft de super mysigt satt då vill man ju inte sätta sig vid datan eller hur? aja, idag vaknade jag och eric vid tio tiden hemma hos honom, pappa och simon kom och hämtade oss vid elva så åkte vi och kollade på min kusin oskars match på studenternas fast jag va tvungen att gå innan den va klar för att vi hade match. iaf, jag och pappa åkte till allians och sen efter matchen åkte jag, mamma och simon till ikea och köpte ny matta och två hyllor till mig satt nu är mitt rum jätte fint. på vägen hem stannade vi och köpte hårfärg satt nu sitter jag och väntar på att eric och även karin ska komma hit och mysa och fixa mitt hår. bloggar mer sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0