pe="

måndag 29 mars

har inte bloggat nått idag för har vart i skolan och när jag kom hem kvart i fyra började jag plugga och de har jag gjort sen dess, så himla duktig. fast jag har fått för mig att de inte är bra att plugga alldeles för länge samma dag men men, jag har prov imorgon som jag inte pluggat nånting alls till förutom idag satt. smsade nyss karin och frågade om hon ville komma hit ett tag men får se om hon svarar haha. ikväll kommer mamma och pappa hem, så himla glad för de för jag längtar verkligen dom och just nu behöver jag dom verkligen, dom som förstår mig bäst.. aja, nu ska jag nog måla mina naglar lite. peace


bild från i lördags när jag somnade i soffan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0