pe="

torsdag kväll

hann inte lägga in nån dagens men den va inte märkvärdig satt de gör inget. åkte ju in till stan och träffade karin vid ett, vi gick runt lite och sen kvart i fem klippte vi oss. helt okej nöjd vart jag. aja, sen kom mamma och hämta oss så åkte vi till gränby. kollade runt lite där sen åkte vi hem vi åtta. nu har jag trykt i mig massa godis satt har jätte ont i magen satt nu ska jag gå och borsta tänderna och så sen lägga mig i sängen. blir nog hemma imorgon. jag orkar verkligen inte..
grejer jag fick med mig hem idag




Kommentarer
Postat av: Maja

ååååh vart har du köpt dom där svarta legginsen :) ?

kan du svara här i det här inläägget :) ?

2010-03-14 @ 18:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0