pe="

världensbästa kille

har inte bloggat nånting idag för har inte haft nån tid alls. slutade skolan halv tre och då åkte jag och eric hem till honom och kollade på film och åt sen kom pappa och hämtade oss och skjutsade oss på träning i gamlis. när den slutade kom mamma och hämta oss så åkte vi hem, nu har vi precis duschat och ätit lite mackor och så och nu sitter eric i soffan med pappa och simon och kollar på fotboll och jag ska försöka göra min so läxa men de går inte.. fattar verkligen inte alls hur man ska göra.. aja, nu ska jag bädda nytt i min säng. skriver inget mer idag satt jag säger godnatt nu. puss och godnatt


bild från i somras . du är världensbästa kille

Kommentarer
Postat av: eric

du är bäst älskling <3

2010-03-18 @ 18:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0