pe="

19 dagar

har inte haft nån ork att blogga tidigare men gör de nu iaf. hela dagen har jag städat och vart med eric men han åkte hem för några timmar sen, har även tänkt efter lite på vad jag önskar mig eftersom de bara är 19 dagar kvar tills jag fyller år! just nu sitter jag och funderar på om jag ska följa med mamma och kolla på en fotbollsmatch eller stanna hemma. men jag tror jag blir hemma och fixar lite grejer och sen ska jag ju åka hem till eric och fira honom med hans släkt. pussen


en bild från förra året på min födelsedag

Kommentarer
Postat av: Karin

åhh vilken härlig bild !! oh shit, jag måste köpa present!!!! :o älskar dig min vän <3

2010-05-02 @ 20:25:41
URL: http://karinlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0