pe="

måndag 24 maj

har inte orkat blogga nånting idag men skitsamma. jag har iaf haft en jätte bra dag. slutade klockan tre och då gick jag och träffade eric så åkte vi upp till gränby och fikade sen åkte vi hem till honom. pappa kom och hämtade oss typ på en gång så åkte vi hem till mig. vi kollade på tv och hade jätte mysigt och åt hemmagjord pizza. nu ska vi alldeles strax gå och sova men just nu är eric och kollar på fotboll med pappa och simon.
lägger upp några bilder på de jag köpte igår när jag var på gränby med signe.


söt pyjamas från hm

buister från hm

strumpbyxor från hm

tunika från ginatricot

blus från mq

bikini från ginatricot


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej!

Jag har en fråga! Vart kommer tröjan som du fick i födelsedagspresent i från? Alltså vilket märke? Skulle bli super glad om du sa det :D

Annars fin blogg:)

2010-05-25 @ 16:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0