pe="

alla fattar utom du.

förlåt för att jag inte bloggade nånting igår. men jag mår inte så värst bra just nu så bloggen är inte det jag sätter först. skoldagen var bra. jag hade roligt. vi skulle dansa på idrotten och vi blev indelade i grupper. i min grupp är det jag, frida, felix, kim och rebecca. vi ska göra en egen dans sen visa upp för alla ettor. något att se fram emot iaf. nu ska jag plugga lite sen om en timme är det ph som gäller. nu ska jag gå. hejdå

tre bilder jag tog idag innan jag duschade.




Kommentarer
Postat av: carin

Ja, jag har kollat överallt.. Vet du om den finns på holmlunds så man kan prova?

2010-11-10 @ 20:45:29
URL: http://carinanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0