pe="

kiss and tell

sådärja! ännu en skoldag avklarad. vi skulle ju somsagt sluta halv tolv men det blev så att vi fick sluta efter fem. var ju på föreläsning om entreprenörskap i universitetsaulan. lärde mig inte så mycket men det var ändå ganska intressant. idag skulle jag egentligen haft träning men eftersom jag åkt på en dunder förkylning igen får jag skippa det. när jag och frida kom hem idag ringde jag sjukvårdupplysningen och fick klartecken om att jag hade ett virus i kroppen som jag kunde lindra själv, vilket var skönt då jag slapp åka in till sjukan. nu väntar jag på att frida ska bli klar med maten, tacos! hoppas ni blir avundsjuka nu jocke och edward. haha nejdå. nej nu blev det här inlägget alldeles för långt. slänger in lite bilder jag tog nyss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0