pe="

paus ..

nu är det paus på ph. jag sitter och tänker och undrar. undrar varför det kan kännas bra i ena sekunden, och helt värdelöst i andra? allt känns så konstigt. jag vill verkligen inte det här. men det är såhär det är nu och jag kan inte göra annat än acceptera det. ni kan säga hur jag ska känna och hur jag ska göra. men jag lyssnar inte på det. jag kommer bara följa mitt eget hjärta och göra det jag tycker känns bäst. jag är hur glad som helst att ni finns där och stöttar mig. jag vet inte alls vad jag vill eller hur jag känner just nu. jag kommer veta det en dag och då kommer jag må bra igen, förmodligen. jag är svag just nu. men det kommer bli bra. snart

amour vincit omnia - kärleken övervinner ALLT


Kommentarer
Postat av: Karin

det är okej att må dåligt och vara svag just nu. men när man väl nått botten så finns det ingenstans att tv vägen en uppåt. det kommer bli bättre evelina, men det kanske tar tid.

jag finns alltid vid din sida.

2010-11-17 @ 22:04:56
URL: http://karinlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0