pe="

10 10 10

eric springer runt här och fixar med kläder medans jag redan har allting klart tills imorgon så jag kan ta det lugnt. idag åkte jag hem från frida vid halv ett tiden, åkte direkt hem till eric och mötte upp victoria. vi gick ner till stallet och fotade lite sen red vi. vi var hemma igen halv fyra, jag duschade och så och sen åt vi. vi skulle åkt på dans halv sju men hade fått mejl om att läraren var sjuk så idag blev det ingen dans.. har nyligen vart ute på en kvällspromenad med victoria och sen när vi kom in tog vi en skål med yoghurt och musli och nu ska jag och eric snart sova. kommer lägga in några bilder från när vi fotade i ett annat inlägg.


Kommentarer
Postat av: Frida

söötis, love you :)

2010-10-10 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0