pe="

one last breath

sorry for bad update men jag har ärligt talat inte haft tid. jag har haft mycket i skolan, tro det eller ej men det har jag faktiskt. vi har hållt på och göra ett radioprogram på engelska som skulle vara klart idag, men vart vårat det? nej.. jag blir så irriterad när folk inte kommer när man har mycket och göra. blä på det. menmen. ner på stan, shoppa klänning sen gå och slappna av på lite ansiktsbehandling. nästa tid om tre veckor. i'm looking forward to it! nu ska jag sitta och vänta tills klockan blir fem då jag ska hämta min telefon?!?!?!?!

en bild från igår


Kommentarer
Postat av: julia

hur gör du så att dina bilder blir avrundade på kanterna? :)

2010-10-21 @ 15:01:58
URL: http://juliaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0