pe="

svar på frågestund

1. för hur mycket köper du kläder och
skor för varje månad?
-hmm, de är olika men kanske 1000 eller mer.

2. hur mycket tjänar du på bloggen? :D
pussiluss på dig, kyusinen! <3

- haha jag tjänar typ ingenting på min blogg. 50-60 kr kanske.

3. vad andvänder du för smink och
rengöringskrämer?

jag andvänder exuvience rengöringskrämer och dom är bra! smink, lite olika men typ hms puder och mascara.

4. vilka bloggar läser du?
jag kan inte låta bli att läsa hela kissie och co's bloggar sen läser jag dom flesta av mina kompisars bloggar.

5. visst ska vi åka på bartenderkurs sommaren då vi fyllt 18?
ja det är klart karin?!

6. tror du att du och eric kommer att hålla föralltid? tror du liksom att det är ni resten av livet? tkr ni är jätte söta
och önskar att jag hade något sånt.

- jag önskar att det är jag och eric föralltid jag är störtkär i honom. tack så mycket!

7. känner du att du saknar nått i ditt liv? någon sak eller person? eller har du allt du vill ha och behöver?
- hmm jag vet faktiskt inte, jag skulle nog vilja att min syster bodde lite närmre mig än vart hon bor nu. det är nog henne jag saknar mest av allt.

8. har du någon dröm och isåfall vad?
- att bli fotograf för en stor modetidning, det är nog min dröm.

9. har du någon förebild? eller någon du ser upp till? och varför? puss på dig min fina
- jag har nog ingen riktig förebild. ingen direkt jag ser upp till. pusss på dig nejra.

10. hur länge har du och eric varit tsm och hur träffades ni första gången?
- jag och eric har varit tillsammans i mer än 15 månder. vi träffas första gången i skolan men var med varandra första gången dagen innan skolavslutningen i åttan.

11. varför umgås du inte längre med anna w, emma b, sofie p och gullan?
- jadu. för att vi går inte på samma skola längre och det har typ bara blivit så att vi inte träffas. men ikväll kanske jag träffar anna, vi får se.

12. har du och eric gjort slut någongång?
- gjort slut och gjort slut. man skulle kunna säga att vi haft "paus" i typ två veckor.

13. hur tror du att man får tillbaka sin pojkvän på bästa smartaste sätt?
- man ger den tid och låter den tänka. inte håller på och tjatar och så. det är nog mitt tips.

14. hihi trivs du bra på john bauer?
- jag trivs super bra på jb!

15. läst att du gått på ansiktsbehandling ett par gånger, vart går du och är stället bra/något du skulle rekomendera till andra?
- jag går på cura och det är super bra där! om man har dålig hy så tycker jag man ska gå dit. lite dyrt men det är det värt!

16. vilken inriktning går du på gymnasiet?
- jag går it-media

17. favoritfilm?
- the blind side. gud vilken bra film!

18. hur tycker du en kille ska klä sig?
- finast på en kille tycker jag nog är lite slappa jeans och en skjorta, sen ganska tjock stickad kofta på det. det är ju apsnyggt.

19. har du någongång brytit ngt?
- nej, jag har aldrig brytit något.

20. vill du komma på samtal hos mig?
- nej absolut inte claes.

21. vilken är den bästa låten om man vill mysa med frida?
- den bästa låten om man vill mysa med frida, hmm det finns nog ett par st.men den bästa är nog, this is us med keyshia cole. 

22. när ska vi baka cupcakes?
- när vi har tid fridis!

23. vad betyder, amour vincit omnia?
- det betyder kärlek övervinner allt.

24. vem hejar du på idol?
jag hejar på olle, lättt.

25. vad får jag för jag ställde den 25 frågan?
- äran din korv.


Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHA DÖR .. SISTA SVARET. PUSS SKÖNIS <3333

2010-10-16 @ 16:09:05
Postat av: H

när var din och erics paus ? nyligen eller var det länge sen ?

2010-10-18 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0