pe="

ett långt

har precis duschat och gjort klart allt satt nu är det bara lägga sig i sängen och sova. idag efter skolan tog jag och karin en sväng på stan för hon skulle leta efter nått att ha på skolfotot, hon kommer vara super snygg imorgon! sen handlade vi lite och efter det åkte vi hem och gjorde fiskpinnar och potatismos. halv åtta drog vi ner till hallen för först ut i spåret och springa sen en och en halvtimmes inne träning. nu är jag helt slut i kroppen och är super trött. imorgon efter skolan ska jag och karin hem till filippa, ska bli super roligt. sen åker jag hem till eric och sover där. nu måste jag verkligen sova. sovgott


Kommentarer
Postat av: Steffenkamilla

Excellent site.

2011-03-16 @ 20:54:12
URL: http://steffenkamilla.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0