pe="

hoppas du inte läser det här

sitter på svenskan och skriver om nån gång jag gått mot strömmen. tråkigt men ganska intresant ändå tror jag att min text blir. när den här lektionen är slut ska jag åka ner på stan och käka med nejra. känner mig helt nere och är trött satt det får räcka med skola för mig idag efter den här lektionen. min idrottslärare kommer bli arg menmen. jag mår inte bra idag. tror jag. nu måste jag fortsätta skriva på min text. då jag såg kejsaren var naken. ha en fortsatt bra dag. pussis

en bild jag tror, ska vara med i min och fridas tidning.


Kommentarer
Postat av: Simon Brandell

En nackdel med att ge ut sin bloggadress till lärare är ju att de kan läsa allt du skriver. Som tur är var det ju inte min lektion du missade :)



Allvarligt talat så handlar ju gymnasiet, och i synnerhet JB, om att ta ansvar för sina egna studier. Det kommer du säkert att klara utmärkt.

2010-09-18 @ 16:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0