pe="

kärlek

bestämde mig när jag kom hem idag att jag inte skulle fastna framför datorn, men de gjorde jag.. skolan idag va helt okej, åkte iväg vid elva och fixade en grej men åkte tillbaka när jag var klar. på mentorstiden började jag och frida med våran tidning som vi ska hålla på med i tretton veckor tror jag det är. efter skolan mötte jag upp signe på stan för en fika och så. jag köpte en halsduk och vantar på monki. mamma kom och hämtade mig så åkte vi till gränby och hämtade ut mitt vaccin eftersom jag ska vaccinera mig mot livemoderhalscancer imorgon. fick med mig en gullig kofta från gränby sen blev det raka vägen hem. ska ta kort på det jag köpte snart så att ni kan se dom. pusssis

loooove


Kommentarer
Postat av: Markussophia

Really great site man!!

2011-02-17 @ 18:30:22
URL: http://markussophia.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0