pe="

långt och tråkigt inlägg

förlåt för en usel uppdatering men igår mådde jag super dåligt och idag har jag varit i skolan och sen vart hemma och städat. i lördags var de ju en massa folk här hemma hos mig, själv hade jag det super bra hoppas ni andra också hade det! igår mådde jag jätte dåligt, skulle egentligen haft min första innebandy match på super länge men jag fick stå över den. halv fem åkte jag, eric, mamma, pappa och simon in till stan och kollade på finalen i uppsalacupen för rasbo skulle spela. dem vann. efter åkte jag och eric hem till honom och jag somnade direkt. sen åt dem pizza men jag mådde fortfarande dåligt satt stod över pizzan.. somnade väldigt tidigt gjorde vi också. skolan idag var helt okej, men jag var supertrött. nu har jag precis ätit och ska alldeles strax gå in och duscha.
jag längtar efter min pojkvän, även fast jag träffade honom imorse..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0