pe="

sväng förbi åhlens

kom faktiskt nyligen hem. tog bussen mot rasbo klockan fyra och hoppade av vid ica för att jag kunna åka med pappa hem för jag skulle inte orkat gå hela vägen från bussen för på idrotten var jag på en mega lång promenad. just nu går jag runt i mitt rum och undrar vad jag ska göra i mina söta strumpor jag fått av karins pappa jonny. funderar på att skura hela huset för det är någonting som luktar skumt här? aja, nu ska jag göra nån nytta med mitt liv. snart kommer min älskling hit!

tog en sväng förbi åhlens efter skolan och köpte lite behövliga saker


Kommentarer
Postat av: karin

2010-09-08 @ 21:30:54
Postat av: karin

2010-09-08 @ 21:31:05
Postat av: karin

2010-09-08 @ 21:31:35
URL: http://karinlilly.blogg.se/
Postat av: karin

Okej det blev nått seriöst problem med min data. Så därför fick du några tomma kommentarer. Men jag ville bara säga att du har söta strumpor :)

2010-09-08 @ 21:36:46
URL: http://www.karinlilly,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0