pe="

Fredag 22a April 2011

Godmorgon! Jag sitter i min säng fortfarande, Signe ligger och halvsover brevid mig. Jag har varit super dålig på att blogga nu på lovet men känns som att jag inte riktigt haft den tiden. Matilda och Sara åkte hem i onsdags och direkt när dom åkt åkte jag ut till Alunda och spenderade en natt där med Julia. Super mysigt! Igår blev det en runda på stan med Signe och sen hem och packa väskan för att sen åka in och träna. Pulsmedel pass på Friskis och en kebabrulle vid ån. Super gott! Vi var hemma vid halv tio och då blev det BB och efter det dusch.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Ut och springa och sen bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0