pe="

Lördag 2a April 2011

Hallådär! Jag håller på och fixar mig lite smått. Ska möta upp Bea nån gång under kvällen, vi har inte bestämt tid än men aja. Det är inte riktigt helt bestämt vad vi ska göra men det blir säkert bra! Igår hade jag det jätte bra! Var och såg EMD med Frida i UKK. Eric och Uffe hämtade mig strax innan elva och så åkte vi hem till dom. Imorse kollade jag på Erics match och sen kom mamma och hämta mig. Vi åkte och fixade färg och tapeter till mitt rum så nu är det bara att börja fixa! Men det får bli imorgon för nu ska jag fixa mig istället för rummet. Puss!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vilken fin bild vännen!

2011-04-03 @ 12:47:39
Postat av: Yohanna

otroligt snyggg blogg, tycker du kan glida in på min blogg & skriva några frågor till min frågestund. http://yoyossecret.blogg.se/2011/april/fragestund.html#comment



ps. förlåt om du hatar sånt här :/

2011-04-03 @ 13:16:10
URL: http://yoyossecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0