pe="

Måndag 4e April 2011

Godmorgon! Jag vet att jag suger på att uppdatera, speciellt på helgerna men den här helgen har jag inte haft tid. Jag har haft en jätte jätte bra helg. I fredags var jag med Frida, och sov hos Eric. I lördags kollade jag på Erics match sen åkte jag till stan med mamma och fixade lite saker. På kvällen åkte jag hem till Marcus med Bea. Vid elva tiden åkte jag, Bea, Eric och Adam hem till Bea och hade det super mysigt!

Igår kom mamma, pappa och Simon och hämtade mig&Eric vid tolv. Vi åkte och käka lunch på Mc'donalds sen åkte vi hem hit. Båda jag och Eric somnade i soffan och sov till fyra typ. Gick upp och duschade och fixade oss sen åkte vi till Eric och käkade middag. Klockan åtta mötte vi upp Adam och Bea på stan och gick till Royal och såg på Hur många lingon finns det i världen? Filmen var jätte rolig. Uffe kom och hämtade mig och Eric efter filmen så åkte vi hem till dom och sov.

Nu ska jag ta på mig myskläder sen börja städa lite. Puss!


Eric igår innan vi skulle på bion.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och eric tillsammans igen?

2011-04-04 @ 22:37:59
Postat av: Eric "ledarn" marklund

Klart vi är!

2011-04-05 @ 13:45:17
Postat av: Eva Marklund

ja

2011-04-05 @ 13:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0