pe="

Tisdag 11e April 2011

Hallådär! Jag sitter på golvet på mitt rum just nu och håller och att tömma min skoldator. Ska lämna tillbaka den på fredag eftersom det är min sista dag på JB. Efter påsk börjar jag på Jensen. Vilket program det blir vet jag inte riktigt än men förmodligen ekonomi.

Idag vaknade jag upp hemma hos Eric. Fixade iordning mig och missade bussen så fick ringa min snälla morfar som skjutsade in mig till stan. Var på Slottsbiografen hela förmiddagen där det var Kortfilmsfestival. Vi fick goodiebags och lunch, mysigt! Frippan och jag vann bästa klädda tjejer så det var ju lite kul! Nu ska jag fixa lite med mina kläder. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna lägga upp en bild på vad du hade på dig på festivalen? :) kram



Bra blogg förresten!

2011-04-13 @ 17:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0