pe="

Torsdag 7e April 2011

Hej! Jag sitter förtillfället hemma hos Eric och tar det lugnt. Vi kom precis hem från en snabb runda på Gränbycentrum. Fick med mig ett linne och en kofta. Båda svart vit randiga. Jätte fint nu till våren, tycker jag! Kanske visar dom sen när jag är hemma och kan ta en bild.

Igår gick jag i skolan till halv fyra. Mötte sen upp Cajsa, Karin och Josefin. Vi gick och satte oss på Årummet och satt där i några timmar och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Runt sex tiden mötte jag upp Signe för lite träning på Friskis. Vid åtta tog jag bussen hem till Eric. Super mysigt. Han är bäst. Nu ska jag gå och lägga mig brevid honom. Puss!


Kommentarer
Postat av: Frida

Låter mysigt min pärla :)

2011-04-07 @ 18:56:14
Postat av: emma

hejsan jag har precis skaffat blogg o vill ha en liknande design som din så det skulle vara jättesnällt oom du kunde säga vilken stilmall du har..vart är den ifrån liksom? KRAMIS

2011-04-07 @ 19:30:19
Postat av: Anonym

Vem är den här Eric och är ni bara kompisar eller är det något mer mellan er?

2011-04-09 @ 18:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0