pe="

bak och fram vare ja..

Hallådär! Jag kom hem för ungefär en kvart sen och just nu gör jag ingenting. Var i skolan idag som vanligt då, slutade vid halv två och då åkte jag raka vägen hem till Frida. Vi åt och så sen åkte jag ner på stan en mega snabbis och mötte upp Bea så jag kunde få tillbaka mina jeans jag glömde hos henne förut. Tog sen bussen tillbaka till Frida och vi färgade mitt hår och mös. Åt igen och sen nu är jag hemma. Nej nu kommer Ludwig när som helst så måste sluta nu. Ha en bra kväll.

Juste, två roliga grejer. Imorgon åker jag och Frida till Stockholm och träffar Dollyblond! Sen det andra.. Jag har gått runt hela dagen med trosorna bak och fram. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0