pe="

godmorgon 20 februari

Godmorgon! Jag har precis ätit frukost med mamma och pappa och nu ligger jag i sängen igen. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Tror jag går ner till hallen vid två och kollar lite innebandy men vi får se om jag orkar.
Jag kan ju berätta lite om igår. Jag åkte in till stan vid halv åtta. Mötte upp Bea och Fanny vid halv nio så tog vi bussen till Luthagen hem till John där det var lite folk. Det var ganska lamt där så jag, Bea, Fanny och Viccan satte oss på bussen ut till Björklinge. Där ute var det ännu sämre så vi bestämde oss för att åka tillbaka till Luthagen och då hade det kommit lite mer folk dit så det var skönt där! Tog bussen hem vid tjugo över två och när jag kom hem gick jag och la mig direkt. Det var min lördag kväll.

här är tre bilder från igår när jag var i Västerås. Bilderna är tagna med min mobil, därför mega dålig skärpa på tredje...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0